Tankar...

Tankar flyger runt i mitt huvud hela tiden idag och även om jag försöker göra saker för att tankarna ska försvinna, så blir det inte så...

Om fem månader fyller jag 25 år - frågan är hur jag ska fira det? Jag skulle vilja åka bort eller gå på restaurang med familjen, men frågan är om det ens kommer att bli möjligt. Ska jag bjuda släkten på middag - i så fall var? En tanke är denna...

En annan tanke är att vi är 2st som funderar på att starta en hemsida/forum (eller vad det nu heter) där alla människor oavsett funktionshinder eller "skada" ska kunna få diskutera sinsemellan om hur livet är... etcetera. Det är en jättebra tanke, men frågan är vad som finns redan och vad som behövs - hur vår hemsida/forum kan göra nytta! Jag vill väldigt mycket, men den största frågan som jag brottas med just nu är att få en överblick av vad som redan finns.

En tredje tanke är ju som vanligt skolan. Bör läsa, bör förbereda mig, men det är så lugnt just nu att det egentligen inte kommer att ge någonting. Jag ska träffa en vän imorgon o prata om detta...

Snart är det dags att ta på sig de högklackade skorna och dansa för fördta gången den här terminen - kommer jag att kunna dansa med de skorna? Det är frågan!

Ja, det är väl det jag funderar på idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0