Inget nytt på horisonten

Jag vet att jag inte har skrivit någonting här på länge, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har varit på bio med mamma, mer information kommer senare om den filmen. Jag pluggar och pluggar, men känner att det är ganska slappt i skolan. Jag vet att det kommer att ändra sig ganska fort i nästa del av delkursen. Men nu känns det som om man bara glider med, utan att egentligen behöva göra någonting, vilket är synd därför det är ett intressant ämne - specialpedagogik! Wet-vestträningen har börjat och jag känner av att det var länge sedan jag tränade. Men det är kul!Nu ska jag sluta här och läsa den litteratur jag ska läsa tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0