Helgen har varit intensiv... på ett sätt!

Jag har ägnat mycket tid åt att förbereda mig inför tentan om 1 1/2 vecka, men det är inte bara det som jag har gjort. Jag har också dansat och lärt mg snurra, på ett ungefär. Det gick lite för fort, lite för komplicerat för att jag skulle kunna klara av det just nu, men det gick sisådär. Jag kommer att dansa mer på onsdag då det är danskväll. Tänkte gå dit och ha lite trevligt. Det ska inte bara vara plugg hela dagarna utan jag får koppla av också och ha roligt tillsammans med andra då och då också. Jag borde att pluggat lite mer i helgen, men jag kan inte trycka in mer i min hjärna just nu. Då tappar jag bort allting istället. Jag har fokuserat på några begrepp jag måste kunna. Det andra får komma sen. Nu är det vila, stretcha - så jag inte får världens träningsvärk igen och sen sova. Ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0