Resultat!!!

Äntligen har mattetentans resultat kommit och jag var klart godkänd. Yes, en tenta den här terminen avbokad och klar. Nu är det bara tre tentor kvar, men det är bara att ta en tenta i taget så löser det sig. Nästa tenta den 28. Då mer språk än matte, men tenta! Visserligen är det en fyratimmars tenta, inte femtimmars men en tenta jag ska ta allvarligt på.

Det är så mycket jag ännu borde lära mig att jag vet inte om jag kommer att känna mig tillräckligt teoretisk kunnig när jag är klar om 1,5 år, men då är det mer praktik som ska till. Yes, snart är utbildningen klar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej L!

Du pluggar verkligen på och det ger resultat ser jag! HÄRLIGT!! Och nästa tenta kommer gå minst lika bra den med tanke på det facit som du gör/gjort! Heja heja!

Kram, Hanna Svensk

2011-10-20 @ 10:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0