Lektionsplanering!

Jag har snart skrivit ner 2/3 av den lektionsplanering som ska vara klar imorgon kväll. Det har gått bra och det känns som om jag kommer att hinna bra. Min enda fundering är hur i allsindar jag ska kunna planera sedan när jag är färdigutbildad lärare om EN lektionsplanering har tagit snart EN HEL dag. Jag måste bli mer effektiv helt enkelt, eller jobba mer koncentrerat. Idag har jag som sagt också gjort annat! Men snart får det vara nog för idag med det här. Om en kvart är det "Fångarna på fortet" och sedan ska jag läsa lite till, men planeringen får vänta tills imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: mamma

När du blir färdig kommer du att skaffa dig rutin efter ett tag för i verkligheten utanför skolan kan man inte planera så länge! Man måste ju även ha ett privatliv. Må så gott min sköna

2011-10-16 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0