Att bestämma sig!

Hur svårt kan det vara att bestämma sig för att göra någonting? Jag har nu velat i flera månader för om jag vill åka till Kalifornien över en weekend i sommar. Eller jag VILL hemskt gärna åka och har kollat på flyg+boende förslag på flera olika företag. Har till och med bestäm tid för flyget, bestämt hotell, men där stannar jag upp. Det enda jag egentligen behöver göra är att trycka på boka knappen, men jag hindrar mig själv. Det är främst på grund av priset. Har jag råd att åka? Dels om jag verkligen vågar åka, för i så fall åker jag själv till ett annat land utan att htta och veta. Men varför har jag blivit så feg för. Jag har väl aldrig förr tvivlat så mycket på vad jag ska göra. Jag vill ju hemskt gärna åka. Jag har också hittat ett relativ billigt pris för både flyg och boende, nära det jag vill se och upptäcka i Kalifornien. Men att ta det där steget, att verkligen avsätta de pengar som behövs, att våga flyga till ett annat land, en annan kontinent. Vågar jag? Ja, jag vill, men jag måste bestämma mig snart! Att bestämma sig - hur svårt kan det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0