San Diego - resan inställd!

Resan blev inställd innan jag ens hade bokat den. Jag bestämde mig för att åka innan jag egentligen hade tänkt ordentligt över den ekonomiska biten. Jag visste att det skulle bli dyrt, men jag kunde inte jämföra priset med någonting, vilket gjorde att jag trodde att jag skulle ha råd att åka, när det istället var precis tvärtom. Det var en dröm som jag trodde att jag kunde förverkliga, men tyvärr är det omöjligt för mig just nu, rent ekonomiskt och vad jag eventuellt kan hinna med under de fyra dagar jag hade tänkt vara borta. Alltså ska man åka till USA på en semester ska semesterna vara tillräckligt lång utan att behöva stressa! Så nu stannar jag hemma istället. Fokuserar på träningen och dansen och plugget så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0