Salsa tillsammans med elektrodress?

Jag har länge funderat på om och när elektrodress - själva dressen alltså - är klar, om jag då skulle kunna dansa salsa i den och ha styrka på under tiden. Det skulle kanske underlätta min salsaträning. Jag vet inte. Igår var det förjävligt jobbigt att dansa för jag spände mig hela tiden. Högerarm var som en stubbe igen - i alla fall ibland. Den låste sig visserligen bara några gånger, men den försvårade dansen ganska rejält. Om jag skulle dansa med elektrodress skulle jag då vara lika stel och spänd? Jag vet inte, men det är någonting som jag skulle vilja prova någon gång. Tänk er minnen hos mina danspartners när jag kommer in i danslokalen med elektrodressen på och ska dansa? :-) Då skulle garanterat frågor komma, som det är nu har ingen frågat om varför jag är så spänd. De frågar bara om jag kan slappna av i armen!

Jag ser verkligen fram emot att få prova dressen, när den väl är klar! Så som jag har förstått - så är det väldigt många frågetecken som nu håller på att lösas och idéer, tankar och förslag som ges till utvecklingsgruppen och som tänks över. Det kommer att bli en sådan spännande upplevelse när jag äntligen kommer att få prova dressen, men tills vidare tränar jag på med det jag har. Jag tror bara att jag får tänka över när jag har elektroderna innan salsalektionen, så inte min kropp blir övertrött och därmed inte orkar med att dansa. Det kan ha varit så igår. Sen ska jag köpa mig ett par riktiga dansskor också. Det underlättar nog en del det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0