Kroppen och knoppen!

Imorse så rörde jag på armarna för att se om jag hade ont i dem. Nej då, det hade jag inte, så då trodde jag att det var okej. Att jag hade klarat mig från träningsverken, men NEEJ! När jag skulle resa mig upp, så hade jag intensivt ont i mina lår. Jag har knappt kunnat gått - ännu mindre upp och ner för trappor - därför har jag tagit hissen idag HELA tiden. Nu efter ca. 8 timmar kan jag gå utan att ha känna träningsverken allt för mycket, men det känns fortfarande. Jag vet att jag skulle ha frågat mina föräldrar om de skule kunnat skjutsa mig till affären, men jag var så envis att jag det inte gjorde. Så nu får jag stå mitt kast. Det blir så när man är för envis för sitt bästa.

Knoppen har fått arbeta desto mer idag - då jag och min grupp skulle förbereda och göra vår läroboksanalys. Jag var helt borta i vissa tillfällen, men vi kom framåt. Sen skulle jag stanna och läsa hade jag tänkt. Det blev det ju inte att jag gjorde. Så nu sitter jag här framför dumburken och skriver blogginlägg, kollar mail och får reda på vad som händer via Facebook! Ja, så kan det gå ibland. Men jag ska snart plugga igen och idag ska jag också verkligen plugga. Jag blev lite piggare efter promenaden hem. Tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0