Dags för skolan!

Nu när jag precis är på väg till skolan så börjar solen lysa. Det har regnat innan och det känns skönt att solen är framme eftersom vi ska vara ute, men jag tror det blåser en del, så det gäller att klä på sig ordentligt.

Nu är det bara 10 dagar kvar innan jag slutar och det känns som om det skulle vara mycket kvar. Jag har fortfarande bildkompendiet att skriva - ca. 30 sidor och sedan har jag kursjournalen till bilden. Så mycket mer är det inte, men det känns inte som om allting är slut om 10 dagar.

Nu ska jag packa det sista inför skolan och sedan bege mig iväg. Det kommer nog att bli en toppen dag :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du haft en bra dag. Kram

2011-05-23 @ 12:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0