Äntligen KLAAAR!

50 sidor, 52 187 tecken senare och... bildkompendiet är klart. Jag ska bara ta med det till skolan imorgon och skriva i lite namn om jag glömt. Men annars är den klar - jag orkar inte läsa igenom det hela en gång till - står det fel och saknas det något ord här och där spelar ingen roll. Det är klaaart. Nu är jag FRI! Det enda som är kvar är musikkursjournalen men den tar inge lång tid och ordna. Efter 50 sidor och 52 187 tecken senare kommer den vara hur lätt som helst. Nä, det blir morgondagens "läxa".

Två dagar kvar i skolan nu! Imorgon utehus och leka å på onsdag förberedelse inför konsert och konsert. Sedan SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt Linn, grattis. Kram

2011-05-31 @ 12:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0