Elektroder är lycka!

Jag var på återbesök till inerventions igår. Det var en ren fröjd att vara där. Jag blev knäckt igen - F knäckte min rygg, mina fingrar, mina ben, min höft och min armbåge (det gjorde faktiskt lite ont, men det är som det ska vara). Sen pratade vi om elektroderna och min träning - jag ska bara fortsätta som vanligt - flyttade några elektroder och höjde styrkan på en, men annars bara fortsätta.

Elektroderna har verkligen förändrat mitt liv och hur jag ser på mig själv. Jag kommer inte ihåg hur det var innan och nu går det bara framåt - nu när allt har satts i rullning. Jag är så glad att jag har börjat träna med elektroderna.
Elektroder är lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0