Tankar

Jag har idag haft elektroderna för femte gången och även om det blir skillnad i hur jag känner mig och upplever effekten av träningen, så är det inte den här överväldigande känsla, som jag hade första gången. Jag har upptäckt att hela min utstrålning, hur jag går, står, sitter - Hela min självbild och hur jag visar mig för andra har börjat att förändras. Min titel på denna blogg är - Ett helt nytt jag att utforska. Ett jag som har varit dold! och det känns verkligen som så. Tidigare har jag omedvetet - på något sätt - antagit att jag inte har varit värdig att vara jag. Men nu känns det som om allt det håller på att förändras och det enbart därför att jag nu har använt elektroderna i hela 5 gånger. Det är egentligen inte klok att man kan vara så beroende av vilken hållning man har i kroppen.
Idag har det varit en dag då jag verkligen har kunnat vila och ta igen mig efter allting som har hänt den senaste tiden. Visserligen har jag pluggat, men inte överväldigade mycket. Visserligen har jag tränat, men det är bara kul. Visserligen känner jag att det är en del jag inte hunnit med, men så är det alltid. Jag kommer inte ihåg vem det är som har sagt det, men; Var glad över det du har gjort, inte missnöjd över det du inte gjorde!

Kommentarer
Postat av: mamma

Dessa kloka ord kommer från Kerstin Linde. Hon har en stor del i att du får så bra resultat nu.

Kram mamma

2011-01-06 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0