Elektroder ett sant nöje!

I tisdags började jag en ny träning - med ELEKTRODER. Jag ska koppla upp mig i elektroderna och sedan vila/träna, medan elektroderna själva avger en svag strömstyrka. Om ni vill veta mer om själva metoden, gå in och kolla på www.inerventions.se. Där står det exakt hur själva metoden går till.
Det är helt underbart. Jag har nu tränat tre gånger och jag ser resultat direkt. Efter andra gången kunde jag sträcka upp armarna över huvudet hur enkelt som helst. Tidigare har jag haft tummen med resten av fingrarna, när jag har haft tumvantar, men inte nu. Nu hittar jag tumvanteshålet direkt med tummen. Jag har använt vänsterhanden utan att höger har lagt sig i. Jag har vinkat med tre av högerhandens fingrar.
Första gången jag använde den, hade mamma tefatsögon och hakan nere på golvet konstant. Min lillasyster tyckte det var läskigt när jag visade vad jag kunde göra, men metoden är helt underbar. Det är ett sant nöje att använda den.
Nu ka det verka som om det här inte är något häpnadsväckande alls. Men för mig som har varit stel och inte kunnat använda högersida mycket i snart 15 år, är detta en uppfinning som är guldvärd.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppaas det känns bra i kroppen i dag med 3/1. Vi ses på torsdag. Kram

2011-01-03 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0