Annorlunda!

Jag känner mig annorlunda, det känns som om jag har förändrats otroligt mycket på kort tid. Idag när jag gick i trappan, kände jag mig inte längre rädd att gå växelvis med fötterna - det gick av bara farten. Visserligen springer jag inte ner, men det har jag aldrig gjort. När jag gick till träningen, var det riktigt halkigt vinterväglag, men jag kände att jag kunde lita på min kropp, jag skulle klara av det, utan dubbar - lite dumdristigt kanske, men vem håller koll. Man kan göra många dumdristiga saker i sitt liv och jag tror att jag bara har börjat med mina :)

Min hållning - hur jag går, förhåller mig har och håller på att förändra hela mi uppfattning om mig själv. Visserligen är jag fortfarande blyg och försynt, men det har jag alltid varit, men lite mer jävlaanamma styr mitt liv just nu.
Jag känner mig lugn, harmonisk, stolt över att vara jag och det har jag inte gjort på flera år. Det var länge sedan jag var stolt över att vara jag, men det är jag nu, efter 22 gånger elektroder. Det är mitt jag som formas i detta nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min mellantjej. Jag är glad över att du känner dig stolt över dig själv, för du är en härlig kvinna. Kram mamma

2011-02-16 @ 14:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0