Mycket som händer och har hänt

Det är mycket som händer för tillfället och har hänt.
  • Jag har vart med i en introduktion/informationsfilm om elektrodress. Fick faktiskt prova en prototyp av tröjan och jag ville att den skulle bli klar NU. Jag var som ett litet barn, frågade en massa saker som ingen egentligen visste svaret på. Dock var det lite svårt att få på sig tröjan, men med lite övning går det säkert bra.
  • Har idag haft min nästsista redovisning innan julen. Den gick bra, även om det blev kort om tid. Vi tyckte alla om att prata och det märktes - den tog tid. Vi hade max 15 minuter och det var precis på håret som vi klarade av det.
  • julklappsinköpen är klara.
  • Har två dagar kvar i skolan innan jul - ett seminarium/lektion och en redovisning. Måste se till att powerpointen fungerar - de båda powerpointerna. Undrar om vi inte kommer att prata lite för mycket på den redovisningen också :-)
  • ska hinna med och storstäda samt tvätta innan onsdag, för då tänkte jag åka hem till mina föräldrar på lite julledighet.
  • Måste träna med elektroderna åtminstone 3 gånger till, innan jag kommer hem och får hjälp att bli motiverad att träna.
  • vila upp mig och plugga till tentan efter nyår.
Ja, en massa saker som jag fortfarande behöver göra, men det är bara att ta en sak i taget, så kommer man framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0