GODKÄND!

Jag har nu blivit godkänd på min praktik. Det är otroligt skönt att det är klart. Jag tycker inte om att ligga efter med saker och ting eller att inte klara av det, men nu är jag godkänd. Det var visserligen en del som jag måste förbättra, bli ännu bättre på - som hur jag introducerar aktiviteten och motiverar barnen, hur jag avslutar aktiviteten, hur dokumentationen ser ut och hur min aktivitet kan flyta in under dagen - hur ser övergångarna ut. Detta är saker jag måste förbättra för att kunna bli ännu bättre, men jag är på god väg. Jag är framför allt GODKÄND och det är jag glad över!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS till att ha blivit godkänd på praktiken - vad roligt för dig!

2011-08-17 @ 17:29:13
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: mamma

Härligt Linn. Mot nya mål....... Kram

2011-08-17 @ 18:57:14
Postat av: Rickard

Grattis, kul! :)

2011-08-20 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0