Lite rast, lite ro...

Skolan kommer att ta upp mycket av min tid den här veckan. Hade lektioner igår från 9-16 och sedan stannade jag kvar och pluggade till 20.20. Jag tror det kommer vara likadant idag och förhoppningsvis blir jag klar imorgon. Jag behöver träna känner jag, så jag ska göra mitt bästa för att bli klar med det första bildkompendiet då - eller i alla fall nästintill klar. Men vad vet jag. Om vi ska följa trenden så kommer även det här arbetet kräva 30 timmar. Jaja, det får gå som det går...

Kommentarer
Postat av: Raymondoliwia

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-11-18 @ 19:38:12
URL: http://raymondoliwia.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0