Veckan i korthet

Veckan har varit händelsrik och händelselös på samma gång. Jag har verkligen tappat läsmotivationen och borde ägna mer tid åt att läsa - plugga, men det får bli det som blir känner jag. Jag har inte riktigt kommit in i skolpluggandet den här terminen och det känns, även om jag har klarat alla moment hitintills.

Dansen går framåt, som tidigare inlägg har antytt. Visserligen är handen fortfarande relativt spastiskt och drar ihop sig så fort jag gör någonting, men så är det. Tisdagskvällarna är roliga. Det är verkligen en kväll jag ser fram emot varje vecka!

Intervjun har jag redan pratat om.

Wet-vest- träningen är lite halvjobbig. Jag vet inte om jag inte tar i tillräckligt(?). Jaja, det kommer jag att få se på onsdag.

Veckan i korthet slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0