Wet-vest pass på god väg!

Jag sitter och håller på att fixa i ordning mitt wet-vest pass. Det senaste dygnet har mycket hänt. Jag har hittat alla låtar och jag känner att de kan passa - även om det inte är till 110%, men det här är mitt första pass jag någonsin gör, så jag får vara snäll mot mig själv. Sitter och håller på att analysera låtarna. Nu när jag vet ungefär vad jag ska göra på varje låt känns det okej. Ska träffa två andra instruktörer idag för att se hur själva radion fungerar. Måste köpa en skiva och få över musiken till den så att vi kan lyssna på min musik idag.

Jag har inte suttit med det här på länge nu, men igår fick jag veta att vi skulle träffas och sen dess har det hänt en del - även om jag har mycket kvar och sen måste jag till skolan för den har också börjat! Men nu fokus på wet-vest passet, ja, och äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0