Dagen!

Idag har jag inte haft ork till mycket... jag har gått i skolan, inte mycket mer... Jag borde läsa, men det har jag inget för nu. Först hämtade jag mina böcker vid brevutlämningen, sen när jag väl var hemma förstod jag att en bok var borta... Den fanns inte med i brevet. Dessvärre är det en av de böckerna jag behöver den här veckan. Men jaja, vi får se vad kundservice säger om saken. Jag vet bara att jag beställde fem böcker och jag fick fyra, eller jag fick fem, men en bok har jag inte ens beställt. Så rent tekniskt sett har jag fått fem böcker, men inte de rätta fem böckerna. Men det blir som det blir och ibland blir det fel. Det som jag garanterat kan säga är att idag har inte varit min bästa dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tag kontakt med firman så får de rätta till felet. Kram

2011-09-06 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0