Hur dagen blev

Jag städade mitt rum på förmiddagen. Övertalade min rumskompis att jag visst kunde frosta av frysen nu och ingenting skulle tina och bli förstört under tiden. Frostade av frysen. Lagade mat och matlådor. Åkte till mataffären och handlade så mycket mat att jag knappt orkade ta hem det. Jag tror inte jag har handlat så här mycket själv någon gång. Men jag upptäckte i alla fall att jag inte har någon kondis. Den var obefintlig. Jag undrar om kroppen kommer att klaga imorgon. Skulle i så fall inte förvåna mig. Jag tog nästan "vatten över huvudet" och höll mig knappt flytande. Men nu har jag fått vila lite, äta lite och ska väl snart ta hand om det som jag egentligen skulle ha ägnat dagen till - ATT PLUGGA! Jajustja... jag ringde och pratade ett tag med farmor också.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska dricka lite silverte, äta lite choklad och se plugga!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du klarade av allt med kroppen. Du får väl ringa till din pappa och be om hjälp nu när mamma är lite ur slag. Kram ;-)

2011-11-22 @ 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0