Det är nu...

...några dagar sedan jag skrev sist. Jag har haft fullt upp med skolan och det inspirationsprojekt som jag och min grupp presenterade igår. Dagens skoluppgifter är att sammanfatta och skriva ner fortsättningen på inspirationsprojektet. Sedan blir det egen studietid då jag ska skriva på ett bildkompendie i word. Det kommer att bli stort och maffigt. Jag tror att jag redan har 30 sidor utan att egentligen skrivit något utan bara planerat vad jag ska skriva på varje sida.
I helgen blir det kalas och vila och sedan har jag bara sex lärarledda dagar kvar.
Min wet-vest träning går framåt. Känner bara att jag inte kan ta i så mycket som jag vill, eftersom jag håller på att bli förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0