An amazing weekend

Det har varit en helt underbar, fantastisk, härlig, otroligt givande, kul och vilande helg. Jag har gjort massor med saker. Egentligen började min helg redan i torsdags för jag har inte haft skola torsdag-fredag. I torsdags simmade jag, som jag tidigare nämnt och sedan var jag o sjöng karioke - eller hur det nu stavas=)

I fredags var det fotvård och pluggdag. Fotvården gjorde underverk med mina fötter och pluggandet gick förvånansvärt bra - med tanke på att jag sovit lite för lite natten innan. Stannade kvar hemma över natten innan jag åkte till en kompis och den klassfest som var igår. Det var härligt, sov över för festen varade ända in på natten. Nu sitter jag här framför dumburken (datorn) igen och har bara 4 sidor kvar att fixa på kompendiet. Yes... snart klar, men börjar bli lite väl trött nu. Ska vila och äta lite mackor tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0