Tiden bara flyger iväg...

Jag upptäckte nyss att det var fem dagar sedan jag senast skrev. Tiden har bara flygit iväg. Jag har haft avslutning på kursen. Jag har tillbringat några dagar med M i trollskogen. Jag har skaffat mig praktik på en förskola tre veckor innan jag börjar min andra praktik. Så sommaren kommer inte bli lika långtråkig som jag fruktade Jag kommer äntligen vara ledig, så jag kan hälsa på mina kompisar nere i Skåne och idag har jag klippt mig. Det blev kort. Jag tror inte håret har varit så här kort sen jag var 10 år. Så en förändring har skett. Roligt!

Imorgon ska jag åka till Solna på en återbesök vid inerventions. Nu får vi se om elektroderna verkligen har gjort skillnad och om det är någonting som vi bör förändra i min träning. Nä, nu ska jag packa och åka hem till mina föräldrar på lite ledigt semester tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0