Dygnet

Igår var jag på middag och tog adjö av en kompis som flyttar hem till sitt land idag. Det blev en härlig tillställning med middag och en mängd omgångar av "Maffia". Tiden bara flög iväg - så det blev ganska sent - mina mått mätt. Imorse vaknade jag extra tidigt för att återigen krama henne hejdå. Jag har nog inte förstått än att hon inte kommer tillbaka till höst.

Därefter var det dags att storstäda lägenheten. Det tog hela förmiddagen och jag började kl. 07. Nu är jag återigen hemma i Björklinge och ska vila resten av dagen. Städningen blev inte helt klar, men jag har gjort ungefär hälften. Den sista hälften tar jag på torsdag - när jag är där igen.

Annars har jag bara tagit igen mig och laddat batterierna till min praktik på en förskola v. 27,28 och 30 samt en annan v. 31-33.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0