Ambitionen försvann...

Min ambition var att vänta med att skriva här tills jag hade börjat skolan igen. Jag tänkte ta en bloggfri sommar, men den idén sprack innan jag ens hade tänkt klart. Jag har dock låtit bli att skriva här på två veckor nu och mycket har hänt.
Jag har fyllt år - åren går och jag är inget barn längre, även om jag har kvar mitt barnasinne ibland. Jag hade en underbar fest där mina nära och kära kom och grattade mig (dock inte alla p.g.a arbete och sjukdom) men en lyckad födelsedag. Hela 24 år full av erfarenhet och minnen - fantastiskt :)

Jag har slutat på min praktik på förskolan. Känner att jag nu är redo att möta mitt framtida yrkesliv som förskolelärare betydligt säkrare och lugnare än vad jag var innan. Jag hittade mitt sätt att vara och krånglade inte till det som jag annars har en förmåga att göra.
Nu ska jag snart åka iväg och träffa en kompis. Sen ska jag väl försöka vila mig ifrån den här förkylningen... Ja... livet flyter på och allt löser sig ett steg i taget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0