FAAN - va obekvämt!

Nu äntligen när kroppen känns avslappnad och avspänd - vad HÄNDER DÅ? Jag får så förbannat ont i ryggen! Är det träningen som hjälper mig att släppa alla spänningar och känner hur jag egentligen mår i kroppen. TYDLIGEN! Och vet ni vad problemet är? MIN SÄNG! Den är alldeles för tok för mjuk!
Alltid måste det vara någonting som är problematisk och jag vill att min rygg ska va okej! Nä, det blir att inhandla en ny säng! Om inte den här månaden, så snart. Innan nästa år i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Jonna Hedlund

Du vet att vi köpte dom mjukaste som fanns på IKEA!!! Därför köpte jag en jättehård säng när jag böt haha :P

2011-01-20 @ 00:06:32
URL: http://unknownmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0