Veckan som gått!

Det har varit en härlig vecka! En vecka som har gått väldigt fort.
Det har egentligen inte hänt så speciellt mycket. Har tränat, gått i skolan, träffat familjen och bara varit.
Jag har i skolan spelat på djembetrumma, härligt, härligt, även om jag ibland vill slå lite för fort. Takten är ibland inte där, men det gör ingenting. Jag har helt underbara klasskamrater och vi spelar nästan varje rast med något instrument... gitarr, djembetrumma är väl de vanligaste.
Min träning med elektroderna går framåt, även om jag inte riktigt lägger märke till alla små detaljer som jag gör lättare nu än innan. Kan lägga handflatan platt på huvudet, inte hänt förr. Eller ja, det har väl varit vanligt de senaste två veckorna. I förrgår höll jag på att lägga ner min golvlampa på golvet, eftersom jag kunde ta tag i den med högerhand och jag var lite starkare än vad jag trodde.
Det har varit riktigt hala dagar, här ett tag. Blankis med vatten, blankis utan vatten och lite asfalt emellanåt. Det gäller att gå försiktigt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0