Skönt slut...

Igår bestämde jag mig. Efter elektroderna ska jag gå och simma, ta igen ett pass på wet-vesten (genom att simma längd) och bara köra slut på mig. Så imorse kring 9 satte jag på mig elektroderna och efter det bar det av till Fyrishov för att simma. När jag kom dit, efter en 40 minuters promenad, tog jag mitt inträdeskort och... "Fel tidpunkt". "Jaha, får jag bara ta igen wet.vest pass när det är pass, det var ju tråkigt..." Betalade inträde - för jag tänkte ju inte gå tillbaka innan jag hade simmat. Gick in och simmade 20 längder. En paus på cirka en halvtimme - bubbelpool och mat. Fit for fight - igen... Simmade 20 längder till och var lagom slut i benen. Armarna känner jag inte så mycket av ÄN. Bubbelpool igen och sedan hem. Men kropp känns avslappnad och lagom skönt slut. Men jag funderar över vad mer jag kan göra? För ju mer jag tränar, desto bättre känns den.

Nu är klockan snart 15.30, jag ska plugga och äta innan kvällen. Hoppas allt går bra, jag har vara lite kvar på mina arbeten, innan jag kan lämna in dem.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat Linn. Jag önskar jag hade lite av din beslutsamhet gällande träning. Just nu är jag bara lat... Skönt att kroppen gillar behandlingen. Kram

2011-02-20 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0