Senaste nytt!

Ja, det är nu en vecka och en dag sedan jag sist skrev någonting här. Det har hänt en del och allting har varit bra, ja nästan i alla fall. Jag är stel igen i kroppen, idag såg jag nästan ut som tidigare - eller ja, inte riktigt, men kroppen kändes stel och min syster såg en markant skillnad. Det känns inte riktigt bra. Jag har hamnat på en platå och jag känner egentligen ingen motivation att träna, men jag försöker göra mitt bästa helt klart! Jag önskar bara att detta kommer att bli bättre snart.
I lördags såg jag en helt underbar teater tillsammans med min faster. EN EGEN Ö!
Här finns mer information

http://www.dramaten.se/dramaten/forestallningar/En-egen-o/


Sen har vi börjat på bilden igen i skolan och det går framåt. Jag vet bara att det är ganska mycket kvar att göra och liten tid. Organisera tiden är det jag behöver göra nu.


I fredags spelade jag och min klass in en skiva med alla låtar vi har sjungit än så länge. Det var en väldigt lång dag, men roligt.


Ja, så mycket mer har väl inte hänt egentligen.

 

 


Ett steg framåt är ett steg närmare... mitt liv... min styrka... min lärarexamen... min framtid

 



Kommentarer
Postat av: mamma

Heja på Linn.

Det är jobbigt att hamna på en platå. Skicka ett mail till Fredrik och kolla om du kan få en återbesökstid. R har fått ändra på elektroderna lite du kanske behöver det du med. Kram

2011-04-06 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0