Nu börjar allvaret igen...

Jag har haft en underbar semestervecka tillsammans med min familj. Inte så mycket snö som det brukar vara, liftarna upp på fjället gick fortfarande, men det bästa var nog att åka skidor på förmiddagen, även om jag inte åkte skidor i år. Jag gick promenader, vilade, sov middag, läste lite (inte mycket, måste läsa klart det sista idag!) och solade. Men nu är jag utvilad och redo för sista delen i skolan innan sommarlovet. Ska snart äta frukost, gå till skolan, läsa och göra mitt bildkompendium. Jag ska själv göra själva boken, där mina alster ska finnas. Funderar just nu över exakt hur jag ska sätta ihop allting så det blir snyggt! Det löser sig, så småningom, precis som allt annat. Men innan dess kommer jag lägga upp bilder på hur långt jag har kommit med mitt djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0