Dagen med D

Idag har jag äntligen fått mina nya glasögon. De känns helt fantastiska. Lite ovant att inte glasögonen ramlar ner som de brukar, eller i alla fall inte lika ofta.
Dagen har bjudit på en stor mängd skolarbete. Min affisch om mitt djur - som vi skapar i Word - var klar för utskrift, men då försvinner texten mitt i och det är inte slut på färg, för det är bara på ett ställe och sedan är det som vanligt igen. Riktigt j*vla fult, det är vad det är. Sen hade alla som kunde hjälpa mig slutat för dagen, så jag måste vänta och sådan är inte jag. Inte egentligen, även om jag kan lura några, så är jag inte den här lugna, det löser sig typen, som kan vänta och är tålmodig inte egentligen. Jag har fått lära mig, kanske till överdrift ibland att vara sådan, annars skulle jag aldrig klara av vardagen. Så det sparar vi tills imorgon. Imorgon bitti kl. 8 - tillbaka till skolan! Back... back to school again... som en låt låter.
Wet-vest imorgon - ser jag fram emot. Skola - visst om jag kan komma vidare annars blähä. Jag som alltid har tyckt om skolan, men när något går emot mig, nä då tycker jag inte om det, inte egentligen, även om jag vet att jag lär mig otroligt mycket. Jag har liksom ledsnat efter 16 1/2 år i skolan, men bara 2,5 år kvar. Det kommer gå fort. Nä, nu faller snart mina ögon ihop, så trött är jag. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0