Tentan skriven

Tentan är skriven och det kändes som om det gick någorlunda i alla fall. Jag skrev på nästan alla frågor - missade en b - fråga. Nu får jag vänta till den 17 för att få veta hur det gick. Den här tentan var lite klurig för den var indelad i tre olika delar och varje del hade en kod att hålla koll på. Man ska vara anonym vid skrivandet av tenta och därför behövde jag i dag tre koder att hålla koll på. Jag satt hela tiden och sedan dröjde det 10 minuter innan jag skulle lämna in, eftersom vakterna skulle bokföra att alla lämnade in tre olika tentor på en gång och vi var faktiskt 10 personer som satt hela tiden. De andra gångerna har vi bara varit två stycken kvar till slutet, den här gången var vi alltså väldigt många fler som var kvar till sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0