Skolan, skolan, skolan...

Idag har det varit plugg för hela slanten. Kom precis hem därifrån... men jag fick faktiskt en sovmorgon. Det var skönt, men egentligen skulle jag ha läst klart "Kalla det va fan du vill". Nä, det får bli imorgon. Idag ska jag iväg och dansa. Det kommer att bli härligt. Släppa skolan ett tag.

Skolan går annars framåt. Har idag suttit med arbetslaget från 10.30-16.45, innan dess läste jag lite ur boken, inte mycket men lite. Fokuset ligger just nu på att få klart en minirapport till på fredag, skriva om tre citat till på torsdag och började förbereda tentapluggandet. Har nämligen tenta den 22.
Så kommer mina dagar se ut i stort. Blir inte så mycket mer intressant, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0