Elektrodress, kolla vi köör... elektrodress...

Idag har jag tränat med elektrodress igen. Jag vet inte, det känns inte så stor skillnad längre, jag kanske tränar för dåligt i relation med träningen eller så tränar jag "för lätt", jag vet inte. Ska snart träna lite balansträning och försöka träna fingrarna på olika sätt. Precis som jag har sakt tidigare så är jag nu uppe på en platå, som jag måste försöka jobb mig igenom.

Jag upptäckte förra veckan att jag var sämre en dag, sämre än vad jag har varit på länge och jag tycker inte alls om det. Jag har tänkt över det lite och tror att det har att göra med att jag väntade för länge med att träna med elektroderna. Jag måste vara vaksam på den där gränsen och inte överstiga den för mycket, för då klankar jag bara ner på mig själv under tiden.

Jag måste hitta distans till min träning igen och fokusera på hur jag nu kan gå vidare. Jag har varit ganska lat och varit alldeles för lycklig över de framsteg jag har gjort, för att gå vidare och tänka över det som jag ska göra nu, fokusera på att få upp fingerfärdigheten - finmotoriken alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0