En skön helg och en intensiv dag

Helgen har varit superskön. Jag har inte öppnat skolböckerna mer än kanske under två timmar i söndagskväll. Jag har varit hemma hos mina föräldrar och busat med Jackie - syrrans hund, gått promenader, hälsat på farmor, inspekterat ett bygge som sker vid sommarstugan, sovit på golvet och bara tagit det lugnt. Det har varit en sådan där skämmabortmigsjälv- helg och jag har verkligen uppskattat det. Sen fick jag ju dansa salsa också ett stort plus i helgen!

Idag har det varit skola från 8-17, med en paus på sisådär FYRA timmar, men det fungerade idag. Jag glömde mina vantar och min mössa hos mina föräldrar så jag tog chansen att hämta dem på pappas jobb då jag var ledig - hade hålltimme.

Jag har preci ätit middag, nu ska jag fortsätta läsa lite innan jag sätter mig framför tv, kollar på den och tränar med mina elektroder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0