Veckan som kommer

Imorgon är det jullunch hos farmor, med hela släkten samlad. Det kommer att bli underbart och roligt. Jag har idag klippt håret och köpt en klänning, som jag tänkte ha imorgon.

Skolan borde egentligen ta mer plats i mitt liv än vad jag tillåter den att göra, men jag tycker om att vila också och det har jag tillåtit mig att göra idag. Imorgon blir det förutom jullunch en massa plugg och förberedelser inför skolan på måndag.

Måndag, tisdag och torsdag blir riktiga pluggdagar då jag och mitt arbetslag ska fixa iordning två arbeten som ska vara inlämnade på fredag respektive tisdag nästa och nästnästa vecka.

På torsdag ska jag vara med och spela in en introduktionsfilm om elektroderna. Det kommer att bli spännande och väldigt roligt att få vara med.

Någonstans mitt upp i allt det här ska jag dessutom köpa mina sista julklappar inför julen och på något sätt hinna vila och träna med elektroderna. Men jag hittar nog tid till det. Absolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0