Platå

Jag har hamnat på någo j*vla platå. Jag vill inte träna överhuvudtaget. Det känns som om det är meningslöst just nu. Jag VET att det inte är meningslöst, men det känns så. Jag skulle egentligen ha tränat tre gånger de senaste veckorna, men jag har ingen lust överhuvudtaget att träna. Jag har tvingat mig själv att sätta på mig elektroderna och det känns inte riktigt bra. Jag måste arbeta mig igenom det här. Jag måste träna för att bli bättre. Men just nu känns det helt enkelt hopplöst och oöverstigligt. Men jag vet att jag borde, jag vet att jag ska, men jag drar ut på det. Så här har jag aldrig egentligen känt, tidigare med elektroderna. Det känns omöjligt, men det är väl bara att sätta igång och kämpa sig igenom det här. Men det känns så svårt just nu...

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du kommer hem under julen så jag kan peppa på dig lite. Kram

2011-12-13 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0