Gott nytt

Nu - 6 timmar kvar till ett nytt år ser jag tillbaka på det året som har gått. Ett år med många förändringar - främst hos mig själv - som har förändrat mitt liv, sättet jag ser på mig och och sättet jag tänker om vad andra ska tro och tycka. Ett år så fullt med framsteg att motgångarna har försvunnit.

Det som jag har fått det här året är någonting som jag har strävat efter under hela mitt liv. Jag känner frid - jag är nöjd med den jag är. Visst, jag gnäller lite och tycker inte att jag ser förändringar längre, men jag är 100 ... nej 200% mer nöjd med mig själv. Jag vet var jag står nu och ingenting kan rubba min tro på mig själv längre. Jag har för första gången i mitt liv hittat mig själv och känner mig tillfreds med den jag är.

Ett år har gått och ett annat år kommer. Jag brukar aldrig ge några nyårslöften och jag kommer inte att göra det i år heller... men jag kommer att ta tillvara på alla möjligheter som ges och se möjligheterna i de eventuella hinder jag möter. Med andra ord - jag kommer att vara mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0