Ny vecka!

Nu har en ny vecka börjat och den startar med en rivstart. En ny kurs börjar idag och mycket ska göras den här första veckan innan "lovet" börjar - också kallad inläsningsveckan. Men det är härligt. Blev lite sur eftersom jag var tvungen att ändra fotvården, för universitetet hade bytt lektionstid, men sånt är livet. Det är fixat nu. Har börjat tagit tag i praktiken också och försöker få kontakt med min handledare - det går framåt även där. Plockar just nu med massor av litteratur, för att få reda på exakt vad jag lånat och få reda på vad jag behöver ordna själv. Plockar med andra ord undan det gamla för att få in det nya :)

Tvättning, wet-vest och träffa farmor står också på dagens att göra-lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0