Jag vet

att jag inte har varit inne här på ett tag, men det har varit ganska mycket att göra, så jag har inte hunnit.

Påskveckan var otroligt mysig och uppfriskande. Jag pluggade som sagt de två första dagarna och åkte sedan upp till familjen i Sälenfjällen - bowlade, vilade, gick promenader på skaren, letade efter påskägg och bara hade mysigt.

Nu är det praktik för fullt. Jag ska strax gå iväg för att börja på min tredje dag. Det har hitintills varit två bra dag, men hektiska. Jag måste komma igång och lära mig alla namn, veta rutiner och börja planera egna lektioner. Det som är nytt just nu är att jag har en praktik med en åk. 3. Men det går bra, det är roligt att lära sig nya saker, detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0