Wet-vest

Jag kom på att jag kanske inte har berättat om hur det har gått med mitt wet-vest pass och utvecklingen med min ledarutbildning. (Har jag gjort det och glömt bort det kommer här en liten upprepning!) Jag hade nästan gjort klart mitt första wet-vestpass när jag fick ett mail från ledningen, som ville boka ett möte. På det mötet kom det fram att det för tillfället var tillräckligt många ledare - som redan var utbildade, så jag blev satt som reserv för framtiden. För mig spelar det ingen större roll. Det hade varit roligt att vara ledare, men nu blev det inte så. Jag får forsätta träna wet-vest nästa termin istället för att leda - för mig är de lugnt.

Den här terminen tränar jag altså ingen wet-vest alls, utan istället dansar jag salsa! Det är så roligt att jag kommer att fortsätta nästa termin också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0