Tiden bara försvinner... Jag vet inte vart den tar vägen...

Det har nu redan gått tre dagar sedan jag bloggade senast. Det känns som igår. Det har inte hänt mycket. I skolan är det föreläsningar, lektioner och egen stuudietid som gäller. Jag har precis räknat efter och jag har nu exakt 22 dagar med lektioner, föreläsningar och tentor innan den här kursen är slut. Vart tog den vägen, liksom! Visserligen har jag inte räknat de dagar som är avsett för egen studietid eller räknat helgerna, men ändå!

Igår var jag återigen och dansade salsa. Bestämde mig för att försöka vara med i den avancerade workshopgruppen - det gick ju! Jag tappade bort mig totalt en hel del och kom tillbaka till mitt osäkra jag ett tag, men efter en stund gick det. Även om jag inte vet om jag kan säga att jag dansade I TAKT, men det kommer väl!

Annars händer inte mycket nu. Om jag inte pluggar eller dansar, vilar jag och försöker hitta orken att plugga och dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0