Pluggardag

Idag har varit en ren pluggardag. Jag har fortsatt på mitt kompendium till bilden och det har tagit musten ur mig. Jag har egentligen bara klistrat in en mängd bilder i ett worddokument, som jag sedan ska skriva om. Men när det är ca. 44 sidor så tar det här att klistra in ett bra tag. Nu är jag slut, min hjärna orkar inge mer nu. Jag har fortfarande ca. 6 sidor kvar att klistra in på och om jag förstår rätt kommer de där 6 sidorna att bli många fler.

Dags å simma, snart är det dags att träna wet-vest igen. Jag längtar dit. Jag vill nästan gå nu, men då är väntan där väldigt lång, så jag får nog ta det lugnt ett tag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det var skönt att simma. Jobba inte ihjäl dig. Vi ses på lördag. Kram

2011-05-19 @ 21:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0