En helt underbar dag

Det har varit en helt underbar dag. Vi har lekt olika lekar - vissa nya, andra bekanta, gått till olika ställen i skogen, haft massage och meditation och... haft stegräknare! Vi gick från skolan, var i skogen hela dagen och tillbaka till skolan med stegräknarna. På den tiden gick jag 10 081 steg. Det var härligt, men jag tror inte att jag orkar gå och ta igen ett pass i wet-vest också idag. Det får jag hoppa. Jag sitter här vid datorn nu och skriver lite mer på mitt bildkompendium. Det som jag har i huvudet just nu är att ett ord, en sida är ett ord, en sida närmare färdig. Det går framåt, men sakta, otroligt sakta. Jaja, snart klar - om 30 sidor sisådär ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt många steg ,jobbigt för benen dock. Du är allt en liten kämpe du :-) Kram

2011-05-25 @ 08:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0