Upplevelser i skolan...

Jag har inte bloggat på några dagar nu och anledningen är att jag har så mycket att göra i skolan. Jag har en koltavla att göra klart, ett tredimensionellt djur - havssköldpadda - att fixa till (behöver inte vara färdig, men det Är bra om så mycket som möjligt är klart) och ett pm/ett tal vara skrivet och klart om en bok som jag ännu inte har hunnit läst igenom.
Igår gick jag i skolan från 9 - 17.30, visserligen var det schemalagt till 16. Men att hinna klart på den tiden var som att nå månen - helt omöjligt och jag är ännu inte klar. Idag gick jag klockan 16, men det var ändå bara darför jag hade träning (wet-vest) annars hade jag säkerligen varit kvar i två-tre timmar. Det är nämligen sådant arbete som man måste göra på plats.
Men så är det. Imorgon är det en ny dag och förhoppningsvis blir lite mer färdigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0