Underbara dagar

Jag har haft helt underbara dagar. I fredags var jag på middag med ca. 200 andra blivande lärare. Det var roligt med lite spex (roligt "teaterframträdande), lite sång och en helt underbart framträdande av en artist som sjöng och spelade gitarr. Det var så bra att jag ryste när jag hörde henne sjunga.
I lördags var det först att se min kompis spela upp en teater under PLEJ festivalen i Uppsala och sedan var det kalas - moster fyllde år! En kväll som blev helt perfekt.
Igår - söndag - var det vila lite och sedan iväg till skolan. Jag spenderade fyra timmar på att finjustera grundfärgen på min havssköldpadda och göra en annan uppgift.
Idag hade jag mötte i skolan för att sedan gå och kolla synen. Den hade förändrats lite, så en beställning på nya blev resultatet. Jag måste ju kunna se:), även om förändringen inte var så stor den här gången, så var det ändå en liten skillnad och eftersom jag ska ansöka om körkort nu, kände jag att jag ville ha nya - dessutom har jag ledsnat på mina nuvarande.
Nu ska jag väl städa, plugga och tvätta - inte så roligt kanske, men nödvändigt till tusen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0