Träningspass

Jag har nu två dagar i rad tränat wet-vest och försökt se hur bra effekterna av elektroderna sitter i och tyvärr måste jag säga att det finns en skillnad. Tidigare har jag inte velat se eller märka när kroppen blir stelare - även om den ALDRIG kommer att bli så stel som den va igen, det kommer jag se till att den inte är - för det betyder att effekten avtar eller att jag inte har satt elektroderna helt rätt, jag vet inte. Jag tror att jag sätter de rätt, men jag kan ju aldrig vara helt hundra. Nu är det visserligen två snart tre dagar sedan jag hade elektroderna. Men ändå.... JAG VILL, jag vill, JAG VILL att det ska fungera NU, nu och NU. Men det gör det ju inte, jag vet det. Jag har 33 1/2 månad kvar innan elektroderna knappt kommer behövas. Det är ju egentligen INGENTING. jag LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är världens mest fantastiska person!!! Du försöker alltid vända tråkiga saker och se nåt positivt i det hela!!Men...man får bli besviken, kom ihåg det!Fast du har förstås rätt: vad är 33 1/2 månad av hela livet...en droppe i havet...

Tack för hälsning på födelsedage, vi ses på lördag

2011-03-20 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0