Tittut! Här är jag!

Veckan har snart gått och jag har på ett sätt varit mer aktiv än tidigare, på ett sätt har jag varit väldigt lat. Förutom två elektroderpass (hitintills), har jag tränat tre gånger wet-vest. Min kropp känns så avslappnad och skön att jag inte märker skillnaderna mellan elektrodomgångarna. Jag minns nästan hur det kändes att ha en arm och ett ben som inte lydde. Nu blir jag irriterad om foten bara blir lite stel och handen drar ihop sig bara en aning när jag anstränger mig. Den som såg ut som en stubbe av sten förut, men nej, så tänker jag inte.
Skolan har varit mer avspänd än förra veckan, men det beror helt och hållet på att vi inte har lektioner från 9-16 utan kan planera tiden själv. Men frågan är om jag verkligen gör en 40 timmarsvecka på vardagarna. Helgerna brukar ibland gå åt till pluggandet också.
Jaaa, det var allt för nu. Så mycket mer har inte hänt. Söker sommarjobb, men det är inte nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0